
Piękno i perfekcja na najwyższym poziomie to dwie najbardziej charakterystyczne cechy porcelany Rosenthal. Marka ta to synonim stylu „życia ze sztuką”, luksusu i wyjątkowej estetyki. Łączenie tradycji z awangardowym, nowoczesnym spojrzeniem na kulturę stołu w ponad 130-letniej historii firmy Rosenthal przejawia się w ciągłym dialogu między artystami, architektami, projektantami, rzemieślnikami i buduje tym samym wyjątkową filozofię tej marki. Linia Rosenthal HoReCa wpasowuję się w ideę doświadczania sztuki na co dzień, gdyż każde danie serwowane na tej porcelanie dostarcza niezapomnianych wrażeń estetycznych.

Antyczne i mitologiczne motywy, barokowe symbole oraz egzotyka – to elementy charakterystyczne dla marki Versace. Luksusowa kolekcja „Rosenthal meets Versace” łączy wspaniały styl słynnego domu mody z wyrafinowaną porcelaną odpowiadając najwyższym wymaganiom rynku HoReCa pod względem estetyki, perfekcji i kunsztu. Dekoracje Versace przenoszone na formę Epoque stanowią wysublimowane uzupełnienie wnętrz najwyższej klasy restauracji i hoteli. Każda wycena kolekcji Versace przygotowywana jest indywidualnie.

Arthur Krupp to marka dedykowana wyłącznie dla sektora HoReCa. Zarówno porcelana, jak i sztućce Arthur Krupp wyróżniają się wyjątkową trwałością i odpornością. Można je myć w zmywarkach gastronomicznych, używać w mikrofalówkach i piecach. Prostota, elegancja, dopasowanie do potrzeb, możliwość sztaplowania oraz funkcjonalność formy o wzmocnionych krawędziach to podstawowe atuty porcelany Arthur Krupp. Identyczny kolor bieli w kolekcjach Uovo, Omnia i Rotondo pozwala na miksowanie talerzy, miseczek czy filiżanek, a tym samym daje większe możliwości w serwowaniu potraw. Również każda linia sztućców, dzięki kilku wersjom kolorystycznym, umożliwia mieszanie i komponowanie nakrycia stołu. Obecnie marka Arthur Krupp łączy w sobie stylistykę porcelany Rosenthal oraz szlachetność

Marka Arzberg, której historia sięga 1887r., uznawana jest za jedną z najbardziej funkcjonalnych, oddającą autentyczność kultury stołu, a jednocześnie wyróżniającą się nietuzinkowym wzornictwem niemiecką porcelanę. Świadczą o tym liczne międzynarodowe nagrody przyznawane za design, jak i możliwość podziwiania poszczególnych produktów w Museum of Modern Art w Nowym Jorku. Porcelana Arzberg ze względu na swoje formy oraz użytkowość często wybierana jest przez hotele, restauracje i kawiarnie oraz firmy, które sygnują ją własnym logo.

Firma Sambonet powstała w 1856r. jako rodzinna pracownia złotnicza dostarczająca sztućce i korpus srebra dla dworów w Genui i Turynie. Z czasem ten mały zakład rozbudował swoje zasoby, unowocześnił i wyspecjalizował technologię stając się jednym z głównych dostawców międzynarodowych sieci hoteli i restauracji m.in. Cairo Hilton Hotel, Mandarin Oriental czy Waldorf Astoria. O renomie tej marki świadczą również liczne nagrody za design oraz stała ekspozycja w MoMA w Nowym Jorku. Obecnie marka Sambonet, poza produkcją sztućców i produktów użytkowych ze stali szlachetnej, specjalizuje się w projektowaniu eleganckich wózków barowych, serwingowych oraz gastronomicznych wyposażonych m.in. w witryny chłodzące, czy palniki gazowe.

Historia marki Paderno sięga roku 1925, kiedy to pod nazwą Alluminio Paderno rozpoczęła produkcję aluminiowych garnków i patelni. Z biegiem lat ten włoski producent stał się światowym ekspertem w produkcji przedmiotów dla branży HoReCa wykonanych z aluminium i stali szlachetnej. W ofercie Paderno znajdują się garnki, patelnie, blachy do pieczenia, narzędzia oraz akcesoria kuchenne, noże, wyposażenie dla cukierni i lodziarni, a także wiele ciekawych rozwiązań dla serwisu śniadań, cateringu oraz kompleksowe systemy bufetowe i finger food.