Piękno i perfekcja na najwyższym poziomie to dwie najbardziej charakterystyczne cechy porcelany Rosenthal. Marka ta to synonim stylu „życia ze sztuką”, luksusu i wyjątkowej estetyki. Łączenie tradycji z awangardowym, nowoczesnym spojrzeniem na kulturę stołu w ponad 130-letniej historii firmy Rosenthal przejawia się w ciągłym dialogu między artystami, architektami, projektantami, rzemieślnikami i buduje tym samym wyjątkową filozofię tej marki. Linia Rosenthal HoReCa wpasowuję się w ideę doświadczania sztuki na co dzień, gdyż każde danie serwowane na tej porcelanie dostarcza niezapomnianych wrażeń estetycznych.
Antyczne i mitologiczne motywy, barokowe symbole oraz egzotyka – to elementy charakterystyczne dla marki Versace.  Luksusowa kolekcja „Rosenthal meets Versace” łączy wspaniały styl słynnego domu mody z wyrafinowaną porcelaną odpowiadając najwyższym wymaganiom rynku HoReCa pod względem estetyki, perfekcji i kunsztu. Dekoracje Versace przenoszone na formę Epoque stanowią wysublimowane uzupełnienie wnętrz najwyższej klasy restauracji i hoteli. Każda wycena kolekcji Versace przygotowywana jest indywidualnie.
Arthur Krupp to  marka dedykowana wyłącznie  dla sektora HoReCa. Zarówno porcelana, jak i sztućce Arthur  Krupp  wyróżniają  się  wyjątkową  trwałością i odpornością.  Można  je  myć  w  zmywarkach gastronomicznych, używać w mikrofalówkach i piecach. Prostota,  elegancja,  dopasowanie  do  potrzeb,  możliwość sztaplowania oraz funkcjonalność formy o wzmocnionych krawędziach to podstawowe atuty porcelany Arthur Krupp. Identyczny  kolor bieli w kolekcjach  Uovo,  Omnia i Rotondo  pozwala  na  miksowanie  talerzy,  miseczek  czy filiżanek, a tym samym  daje  większe  możliwości  w  serwowaniu  potraw.  Również każda linia sztućców, dzięki kilku wersjom kolorystycznym,  umożliwia mieszanie i komponowanie nakrycia stołu. Obecnie   marka  Arthur Krupp łączy w sobie stylistykę porcelany Rosenthal oraz szlachetność
Marka Arzberg, której historia sięga 1887r., uznawana  jest   za  jedną  z  najbardziej  funkcjonalnych, oddającą  autentyczność kultury  stołu, a jednocześnie wyróżniającą się nietuzinkowym wzornictwem niemiecką   porcelanę.   Świadczą  o   tym  liczne  międzynarodowe  nagrody  przyznawane  za  design, jak i możliwość podziwiania poszczególnych produktów w Museum of Modern Art w Nowym Jorku. Porcelana  Arzberg  ze  względu  na swoje  formy oraz użytkowość często wybierana jest przez hotele, restauracje i kawiarnie oraz firmy, które sygnują ją własnym logo.
Firma Sambonet powstała w 1856r. jako rodzinna pracownia złotnicza dostarczająca sztućce i korpus srebra dla dworów w Genui i Turynie. Z czasem ten mały zakład rozbudował swoje zasoby, unowocześnił i wyspecjalizował technologię stając się jednym z głównych dostawców międzynarodowych sieci hoteli i restauracji m.in. Cairo Hilton Hotel, Mandarin Oriental czy Waldorf Astoria. O renomie tej marki świadczą również liczne nagrody za design oraz stała ekspozycja w MoMA w Nowym Jorku. Obecnie marka Sambonet, poza produkcją sztućców i produktów użytkowych ze stali szlachetnej, specjalizuje się w projektowaniu eleganckich wózków barowych, serwingowych oraz gastronomicznych wyposażonych m.in. w witryny chłodzące, czy palniki gazowe.
Historia marki Paderno sięga roku 1925, kiedy to pod nazwą Alluminio Paderno rozpoczęła produkcję aluminiowych garnków i patelni. Z biegiem lat ten włoski producent stał się światowym ekspertem w produkcji przedmiotów dla branży HoReCa wykonanych z aluminium i stali szlachetnej. W ofercie Paderno znajdują się garnki, patelnie, blachy do pieczenia, narzędzia oraz akcesoria kuchenne, noże, wyposażenie dla cukierni i lodziarni, a także wiele ciekawych rozwiązań dla serwisu śniadań, cateringu oraz kompleksowe systemy bufetowe i finger food.